ЗАХОДИ






ІНФОРМАЦІЯ ПО ЕКЗАМЕНУ :















II. ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ БІЛЕТИ  З "ПІШОХІДНОГО ТУРИЗМУ"
(посилання)

ВІДПОВІДІ НА ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ БІЛЕТИ З "ПІШОХІДНОГО ТУРИЗМУ"(посилання)








ВІДДІЛ  ОСВІТИ,  МОЛОДІ ТА СПОРТУ 
ДОЛИНСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ 
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД  «ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ
 ТА ЮНАЦЬКОЇ   ТВОРЧОСТІ  
ДОЛИНСЬКОЇ  МІСЬКОЇ  РАДИ»





МАТЕРІАЛИ ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДУ
Моделювання ситуацій
«Дії із запобігання пожеж»





                         Підготував і провів керівник
 гуртків «Пішохідний туризм» 
та «спортивне орієнтування»
                                                                       Устенко Валерій Миколайович


                                        м. Долинська   листопад, 2021



Мета: нагадати і конкретизувати набуті знання про правила пожежної безпеки; ознайомити учнів з причинами виникнення пожеж; формувати знання учнів щодо застосування засобів пожежогасіння та відповідального ставлення до забезпечення ними власного житла; розвивати навички безпечної поведінки під час пожеж та знання правила, які треба виконувати, щоб запобігти пожежам; виховувати повагу до професії пожежного.
Корекція уваги, пам’яті, логічного мислення, зв’язного мовлення.
Обладнання: малюнки, плакати з протипожежної безпеки, ілюстрації до «Легенди про Прометея », «Тематичний словник школяра» (К.С.Прищепа, В.Г.Лук’яненко), Презентація «Вогонь – друг, вогонь – ворог»,                                                                          
Хід уроку:
І. Підготовка учнів до навчальної діяльності:
Приведення в оптимальний стан психіки і нервової системи учнів.
1.1. Повторення девізу: Працюймо наполегливо, швидко, старанно,
Щоб жодна хвилинка не втратилась марно.
1.2. Організація робочих місць і дій учнів
ІІ. Актуалізація опорних знань.
1. Вчитель пропонує учням прочитати «Казку про Червоного Півня».
(Додаток №1)
2. Бесіда за змістом прочитаного. Повідомлення теми та мети уроку.
3. Складання плану уроку:
• Історія вогню
• Що таке пожежа
• Причини виникнення пожежі
• Невідкладні дії під час пожежі
• Як поводитися під час пожежі
ІІІ. Робота над темою уроку.
Вчитель: Під час підготовки до уроку учні нашого класу створили проект «Вогонь – друг, вогонь – ворог». Під час підготовки до уроку провели пошукову роботу та дізналися історію вогню. Послухаємо їх.
Група «Істориків»: Відкриття способу добування вогню було визначено перемогою людини над природою. Ось як говориться про значення вогню у «Легенді про Прометея».
1 учень: «За сивої давнини, коли над всім світом панував Зевс, люди, що тільки – но розселилися по землі, були кволі, безсилі, лякливі. Вони не вміли ні думати, ні розуміти того, що довкола. Зі страхом дивилися вони на грозові хмари, на пекуче сонце, на безкрає море і височенні гори.
Від усього, що їх лякало, люди мерщій ховалися в свої печери. Не було тоді у них ані жител, ані вогнищ родинних. Люди не варили їжі, не грілися коло багать, і було те життя без вогню злиденним животінням.
Пожалів людей своїм великим серцем титан Прометей і сміливо порушив Зевсову заборону: не давати вогню людям…. Титан опинився у Зевсовому палаці, мерщій узяв із божественного вогнища невелику іскру. Сховав у порожній очеретині та й приніс людям на землю.
Відтоді засяяли, заіскрили веселі вогнища на землі. Навколо них люди збиралися цілими родинами, смажили м'ясо, грілися, танцювали. Люди зажили веселіше, дружніше, і з того щир радів титан Прометей. Він навчив людей приборкувати вогонь, плавити мідь, кувати зброю. Завдяки Прометеєві вони навчилися думати і тоді, мабуть вперше відчули себе людьми.
(Під час переказування легенди учні демонстрація малюнків до тексту легенди, або розповідь супроводжує мультиплікаційний фільм кіностудії Союзмультфільм «Прометей»).
2 учень: В Україні до останніх днів не тільки звали вогонь «святим», але й пильно підтримували його, загрібаючи жар у пічці. Коли ж, все таки, через недогляд, вогонь угасав, і треба було його на другий день розпалювати, це викликало велике занепокоєння: — Оце вже, казали, якесь нещастя! Оце вже горенько моє: або я, або якесь із дітей, гляди, перекинеться…" — себто може вмерти. Для підтримування вогню в хаті не вистачало зберігати його в печі, треба було ще й годувати його та взагалі ходити коло нього. Треба було ставити коло нього ще й горщик із водою, щоб було йому не тільки для «пиття», але й для «умивання». Щоб вогонь довше тримався, сипали до вогню сіль. В народі казали6 «Вогонь гнівається, коли йому не дають, чого треба… Завше треба ставити коло святого огню їжу та пиття…». Не дай Боже також плювати в вогонь: «Коли тільки плюнеш на вогонь, то безпремінно розкидає вогник». У зв'язку з культом вогню стоїть і неохота українського селянина його комусь позичати з хати. Вогонь — це ж найбільша святість господи, як же можна її позичати?! Якщо ж, зрештою, хтось позичить вогню, то господиня тієї хати мусить вогонь супроводити «щоб огонь не приставав до тієї хати…». У народі вважалося, що з тими, хто нехтував повагою до вогню станеться лихо – пожежа.
ІУ. Пожежа – це неконтрольований процес горіння,
який несе загрозу життю людей, тварин, знищує природні ресурси, матеріальні цінності.
Якщо виникне десь дим, або раптом буде спалах,
Телефон лише один — «101» — «сто один, сто один».
Вчитель: Отже ми пригадали телефон пожежної служби, яка прибуває на допомогу під час пожежі, але пожежники кажуть: «Пожежі краще запобігти, ніж її гасити». Тому ми зараз з вами переглянемо причини виникнення пожежі.
Переважна більшість пожеж виникає безпосередньо з вини людини через необізнаність її з правилами та вимогами пожежної безпеки або внаслідок несвідомого, поверхового чи просто недбалого ставлення до них. Ми приготували табличку. Вона показує нам основні джерела займання та причини виникнення пожежі.
Вид теплового впливу Реальне джерело займання
та причини виникнення пожеж
Тління сигарета, головешка, вугілля, шлак
Відкрите полум'я свічка, сірник, запальничка, факел, пальник, паяльна лампа, багаття
Іскра іскра термічна, іскра електрична, іскра від тертя (висікання)
Термічне нагрівання поверхні піч, розігрівання від тертя
Електричне нагрівання поверхні коротке замикання, перевантаження мережі, поганий контакт у проводах, електронагрівальний прилад, електромагнітне поле, освітлювальний прилад, розжарена частинка, електрична піч
Інші сонячні промені, розряд атмосферної електрики (блискавка), нагрітий газ, лазер, самозаймання
(Учні з вчителем працюють над змістом таблиці та роблять висновки про види пожеж, причини їх виникнення та про джерела займання).
Зробимо висновки.
До основних причин виникнення пожеж належать:
• необережне поводження з вогнем;
• порушення правил обладнання та експлуатації електричних приладів;
• порушення правил обладнання та експлуатації печей;
• пустощі дітей з вогнем;
• підпали;
• несправність виробничого та побутового обладнання.

Вчитель: Запам'ятайте! Основний шлях боротьби з пожежею — не допустити пожежі. При пожежі треба вміти викликати пожежників. Щоб пожежна машина якнайшвидше прибула на місце пожежі, кожен мусить знати, що говорити черговому по пожежній частині, який приймає виклик. Про це вам розповість черговий пожежної частини (учні розігрують діалог з черговим пожежної частини, але перед цим слухають поради чергового).
Черговий пожежної частини: Спробуймо викликати пожежну машину. Ти зателефонував за номером «101», і тобі відповіли: «Черговий по пожежній частині слухає». Що ж ти мусиш сказати насамперед?
• По-перше, адресу, де сталася пожежа.
• По-друге, на якому поверсі, в якому під'їзді, з якого боку будинку видно дим.
• По-третє, як зручніше під'їхати до місця пожежі. Усе це потрібно для того, аби черговий міг швидше направити пожежну машину до місця пожежі.
(Додаток №2).Інформаційна хвилинка.
Вчитель: При пожежі треба діяти швидко. Насамперед слід рятувати людей. Важливо правильно скористатися засобами для гасіння пожежі. Пропоную вам об’єднатися в команди та заповнити табличку щодо використання підручних засобів, якими можна загасити пожежу на початковій стадії загорання.
Тип пожежі Підручні засоби, якими можна загасити пожежу на початковій стадії загорання
Загорівся жир на сковорідці
Загорілася ялинка
Задимілася ізоляція електродротів у кімнаті
Загорівся кошик зі сміттям від недопалку
. Вчитель: А зараз пропоную опрацювати завдання з корисними порадами «Стережись пожеж». В цих порадах слід розкрити дужки або роз’єднати слова в реченнях та записати ці поради.
1. (Не) кидай сірника, що горить. Спочатку загаси його. Забирай сірники в малюків. (Не) запалюй та (не) гаси самостійно газову колонку. Попроси дорослих зробити це.
2. (Не) залишай увімкненими електроплитку, чайник або праску, коли виходиш з кімнати і там нікого (не) залишається. Під час роботи (не) клади на стіл нагрітий паяльник. Зроби для цього підставку з дроту чи жесті. До дроту електричного освітлення нічого (не) приєднуй.
3. Якщо загориться бензин, електропроводка або олія, пам’ятай: їх (не) можна гасити водою. Накинь на вогонь цупку ганчірку, ковдру, старе пальто або засип його піском чи землею.
4.Ідучи з дому слід завжди вимикати нагрівальні електричні прилади.Не можна  гратися із (сірниками петардами феєрверками запальничками) у місцях де можлива пожежа.Не можна підносити вогонь до займистих речовин.Не можна залишати нагрівальні прилади напризволяще.
УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ
1. Робота над пам'яткою «Правила поведінки під час пожежі».
ПІДСУМОК УРОКУ. Прийом «Незакінчене речення». — Сьогодні на уроці я дізнався... — Сьогодні на уроці я навчився. Завдання додому (різнорівнені завдання ), інструктаж щодо його виконання.
Підсумково-рефлексивний етап.
Тест «Пожежник»
1.Що слід вважати пожежею?
а) Будь які випадки горіння;
б) неконтрольоване горіння поза спеціальним вогнищем, яке призводить до матеріальної шкоди.
в) Інтенсивна взаємодія кисню з горючими речовинами.
2. Що є найпоширенішою причиною загибелі людей на пожежах?
а) отруєння токсичними продуктами горіння;
б) теплові опіки;
в) недостатність кисню.
3. Де в приміщенні, в якому пожежа, температура буде найнижчою?
а) в кутку;
б) на рівні зросту людини;
в) на рівні підлоги.
4. Якщо немає спеціальних засобів, як зменшити небезпечну дію диму та продуктів горіння?
а) прикрити обличчя руками;
б) прикрити органи дихання зволоженою тканиною;
в) дихати тільки носом.
5. Що потрібно зробити, якщо на Вас зайнявся одяг і Ви не в змозі його позбутися?
а) впасти на підлогу і кататися по ній;
(Додаток №2).
1.Ти викликав пожежників і пожежна машина вже в дорозі. але не можна марнувати ані хвилини. Треба негайно повідомити всіх сусідів про пожежу, щоб вони швидше покинули небезпечне місце. Чим більше людей вийде з місця пожежі — тим краще. Із собою слід узяти тільки найнеобхідніше — гроші й документи — не витрачати даремно часу на інші речі. Бажано зачинити у квартирі вікна й двері, щоб перешкодити розповсюдженню вогню.
2. Особливо небезпечним при пожежі є дим. Він знижує видимість, унаслідок чого людина втрачає орієнтацію й може почати рухатися в протилежному від виходу напрямку. Крім того, дим, що містить чадний газ, часто спричинює отруєння. При цьому людина може знепритомніти. Тому в задимленому приміщенні краще просуватися навпочіпки або пригнувшись, прикриваючи носа мокрою тканиною, що затримує дим.
3. Якщо пожежа невелика й є засоби для гасіння пожежі, то можна почати її гасити. Основне правило при гасінні пожежі — дотримання безпеки. Пожежі гасять піском, ґрунтом, водою, піною та порошком з вогнегасників, цупкою тканиною. Нафтопродукти (бензин, керосин, мастила) не можна гасити водою (вони легші за воду,тому спливуть на поверхню і продовжуватимуть горіти). Включені електричні прилади не гасять водою і піною.
4. Невелику пожежу можна погасити, накривши місце горіння цупкою тканиною — старим пальтом, ковдрою, а також закидаючи вогонь піском. Часто пожежу гасять водою, заливаючи нею місце горіння. Однак варто пам'ятати, що не все можна гасити водою. Якщо заливати водою електричні прилади, то вас може вразити електричний струм. Отож, перш ніж гасити електричні прилади, їх слід обов'язково вимкнути.
5. Найбільш зручними для гасіння пожежі є вогнегасники. Вони бувають кількох типів: вуглекислотний — для гасіння електричних приладів, пінний і порошковий — для всіх видів пожеж. Розрізнити їх легко: у назвах обов'язково є буква В — для вуглекислотного, ПП або ПХП — для пінного й буква П — для порошкового. Будь-який вогнегасник має механізм для вмикання. Це або кран, або поворотний важіль, або пусковий важіль. Після вмикання цих механізмів необхідно спрямувати струмінь на вогонь. Треба знати, що будь-який вогнегасник не можна тримати горизонтально, а тільки вертикально. Пінному вогнегаснику вже близько 100 років. Його використовують для гасіння горючих матеріалів та легкозаймистих рідин. Але пінним вогнегасником не можна гасити електроприлади під напругою, та й речі, які загасили піною, доведеться викинути. А от вуглекислотним чи порошковим вогнегасником можна загасити будь-яку пожежу. Коли відкривається вентиль вуглекислотного вогнегасника, з нього подається заморожений вуглекислий газ (у вигляді снігових пластівців). Намагайся не торкатися розтруба, тому що він охолоджується до - 70°С. Використовуючи порошковий вогнегасник, слід затримати дихання, тому що порошковим пилом можна отруїтися. На кожному вогнегаснику є інструкція, як ним користуватися. Якщо вдома або в школі є вогнегасник, обов'язково прочитай інструкцію, адже під час пожежі не буде часу її вивчати.
(виступ супроводжується демонстрацією фотографій вогнегасників). (Слайди)
(Додаток №3)
Пам'ятка для учнів
Пам'ятай, що пожежі значно легше уникнути ніж її загасити.
Якщо ти помітив несправну розетку чи ушкоджений провід, негайно сповісти про це батьків.
Пам'ятай, що не можна прикрашати ялинку легкозаймистими іграшками.
Пам'ятай, що гра з сірниками, петардами, бенгальськими вогнями, свічками може спричинити пожежу.
Якщо пожежа все ж таки виникла, то негайно виклич пожежників і попередь усіх людей, які перебувають у приміщенні.
Пам'ятай, що під час пожежі, слід рятувати людей, а не майно.




       ВІДДІЛ  ОСВІТИ , МОЛОДІ  ТА  СПОРТУ
  ДОЛИНСЬКОЇ  РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ
 ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ 
ДОЛИНСЬКОЇ  МІСЬКОЇ  РАДИ»



МАТЕРІАЛИ ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДУ
Правова вікторина
«Я знаю свої права»



Підготував і провів керівник
 гуртків «Пішохідний туризм»
 та «Спортивне  орієнтування»
 Устенко Валерій Миколайович



                    м. Долинська 
                     грудень, 2020

Тема заняття:
Правова вікторина  «Я знаю свої права»
Мета  заходу:
• ознайомити учнів з правами неповнолітніх (Конвенція про права дитини); 
• сприяти формуванню у підлітків правової культури, загальнолюдських цінностей, вихованню поваги до прав і свобод особистості, почуття власної гідності, справедливості.
. Розвивати вміння швидко мислити та приймати правильне рішення в
  нестандартних ситуаціях. Виховувати поняття дружнього колективу та
  взаемодопомоги. Виховувати почуття гордості за свій народ та любов до
  Батьківщини.

Хід заходу:
-Доброго дня діти!
Сьогодні ми  поговоримо з Вами про права людини, так як життя сучасного суспільства неможливо уявити без права. Якщо скасувати правові норми, то кожен з нас буде діяти так, як йому заманеться, і наше життя стане подібно хору, в якому кожен учасник співає свою пісню.
Право регулює багато питань нашого життя.
Ви, діти, вчитеся в школі і маєте певні права та обов'язки. Що ж це за права і обов'язки, і які правові документи їх визначають? На ці питання вам допоможе знайти відповіді наша вікторина - «Я - знаю свої права!»
Далі, учням пропонується взяти участь в «Правовий вікторині».
«Правова вікторина»
1. В якій відомій казці експлуатують героїню?  ( «Попелюшка», «Крихітка - Хаврошечка», «Морозко».)
2. Чи є Мауглі, що живе в лісі разом з дикими звірами, дитиною, яка має рівні з іншими права? (Згідно з Конвенцією, дитиною є кожна людська істота до досягнення 18-річного віку.)
3. У якому році була прийнята Конвенція про права дитини?  (1989 г.)
4. Який День є Днем Конституції? (28 червня.)
5. Коли громадянин України може самостійно здійснювати в повному обсязі свої права і обов'язки?  (З 18 років.)
6. Опікун всесвітньо відомого Гаррі Потера перехоплює і читає листи, адресовані хлопчикові. Чи порушує він права дитини? Які? ( «Жодна дитина не може бути об'єктом свавільного або  незаконного втручання в здійснення її права на особисте життя, сімейне життя, недоторканність житла, таємницю кореспонденції або незаконного посягання на його честь і репутацію».)
7. Баба Яга забирає братика Іванка від сестриці Оленки за тридев'ять земель в тридесяте царство. Чи порушує вона права дитини? Які? (Конвенція передбачає вжиття заходів для боротьби з незаконним переміщенням і неповерненням дітей із-за кордону.)
8. В якій ще казці викрадають дитину? (Сніжна королева.)
9. Який літературний герой постійно користувався правом на свободу думки, слова, а також на безперешкодне вираження своїх думок і переконань? (Барон Мюнхгаузен, Капітан Врунгель, «Кіт у чоботях».)
10. Які ще документи про права людини ви знаєте, крім Конституції України і Конвенції про права дитини? (Загальна декларація прав людини, Конвенція про права інвалідів.)
  -А зараз ви почуєте жартівливі загадки правового характеру:
1. Жаба з казки В. Гаршина «Жаба-мандрівниця», відправившись в подорож, скористалася своїм правом на .... (Вільне пересування)
2. Буратіно, схопивши щура Шушеру за хвіст, порушив її право на .... (Особисту недоторканність)
3. Поліцейські з казки О. Толстого «Золотий ключик», силою увірвавшись в комірчину тата Карло, порушили його право на .... (Недоторканність житла)
4. Балда з казки О. Пушкіна «Казка про попа і його працівника Балду», найнявшись на роботу до попа, скористався своїм правом на .... (Працю)
5. Царевич Іван з казки «Іван-царевич і сірий вовк», вкравши Жар-птицю у царя Берендея, порушив його право на .... (Володіння майном)
6. У казці «Іван-царевич і сірий вовк» брати вбили Івана, порушивши його право на .... (Життя та особисту недоторканність)
7. В якій казці особа в усіх відношеннях сіра здійснює план вбивства двох осіб і лише завдяки своєчасному втручанню громадськості все закінчується благополучно? ("Червона Шапочка".)
8. Назвіть казку, в якій особа з поганою репутацією під вивіскою милою і чарівною особистістю вчинила замах на сім неповнолітніх душ, але особу було викрито і жорстоко покарано. ("Вовк та семеро козенят".)
9. У цій казці мова йде про якогось спортсмена, який без хорошої фізичної підготовки відправився на змагання з перешкодами. Хитрість і витримка дозволили йому підійти до самого фінішу. Фінал трагічний: герой, порушивши правила  безпеки життєдіяльності, гине. ( «Колобок».)
10. Назвіть казку, де дві невістки царя зазіхають на майно третьої, крадуть вбрання нареченої молодшого сина царя і спалюють його. ("Царівна жаба".)
11. У цій казці добра птиця поступилася своєю власністю двом особам, які захотіли розділити її на частини, але не змогли це зробити. У підсумку - багатство було випадково знищено дрібною сірою особистістю. ("Курочка Ряба".)
 УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ
 Конкурс "Відгадай-но!"
-Відгадай героя за описом: зачитуються характеристики героїв, і учні повинні відгадати, про кого йде мова (яка команда більше дасть письмових правильних відповідей, та й перемогла).
  У цій казці маленьку героїню переслідували невдачі. Незважаючи на вільне пересування по лісі, свободу слова і думки, вона піддавалася дискримінації, на її життя було вчинено замах, а її бабуся позбулася права на недоторканність житла. (Червона Шапочка).
Герой цієї казки утримувався в неволі. Він втратив сестру, на його життя здійснювала замахи відьма, порушуючи його право на особисту недоторканність і життя. (Цапочок)
  Він мав право на вільне пересування в межах країни, свободу думки і совісті, право на захист від посягання на честь і репутацію, але, в підсумку, лисиця порушила його право на особисту недоторканність і життя. (Колобок).
  Цей герой багатьох російських та українських казок постійно порушував права інших персонажів: зазіхав на їхнє життя, утримував у рабстві, піддавав жорстокому поводженню, зазіхав на недоторканність житла, втручався в особисте життя інших героїв. (Чахлик Невмерущий).
  Ця героїня російських казок дуже хитра і лукава. Порушуючи права інших героїв, вона дуже часто потрапляла сама в неприємні ситуації, в яких її життя було в небезпеці. (Лисиця).
  Йому дуже не щастило в житті: спочатку він був власністю однієї людини, потім став сином іншого. Розбійники не раз порушували особисту недоторканність цього героя, право на життя і свободу, спробували заволодіти його майном, а ось правом на освіту він сам не скористався. (Буратіно)
  Ця дівчина мала право на шлюб, але її розлучили з нареченим. Оскільки вона була дуже красива, зла жінка порушила її право на життя і свободу, право на захист від посягань. Але наполегливість нареченого привела казку до щасливого кінця. (Білосніжка, Спляча красуня)
  Вона народилася в знатній сім'ї, але старші сестри жорстоко з нею поводилися, порушували її права, змушували її прислужувати їм (тобто рабство, підневільна праця). Скориставшись своїм правом на створення сім'ї, дівчина була щаслива. (Попелюшка)
  Вона жорстоко поводилася зі своїм чоловіком, дискримінація його прав виявлялася в усьому її ставленні до нього: вона змушувала його принижувати власну гідність, але, збагачуючись, вона залишилася біля розбитого корита. (Стара)
Незважаючи на те, що цей хлопчик нікому в житті не зробив зла, його батьки жорстоко обійшлися з ним, порушивши його право на сім'ю і на недоторканність житла. Залишившись один, він зазнав нападу, жорстокому поводженню, потрапив в рабство до людоїда. (Хлопчик-мізинчик)
  Цей герой української народної казки втратив житло через одну підступну особу, зазнав приниження, і жорстоке поводження поки самозванка була виставлена ​​з дому. (Заєць).
Заключна частина:
  -Ось і добігає кінця наша вікторина.
Дозвольте зачитати вам кілька принципів ваших обов'язків.
  Принцип 1.
Ваший перший обов'язок - любити свою Батьківщину і пишатися статусом громадянина України.
Любити свою сім'ю.
  Принцип 2.
Ваший другий обов'язок - вчитися, вчитися і вчитися.
  Принцип 3.
Ваший третій обов'язок - намагатися вести гідний і здоровий спосіб життя
-І на прощання я зачитаю вам напутній вірш:Описание: Вырезка экрана  Дорогі діти!
За своє майбутнє ви вс
і відповідайте!
Права і обов'язки всі свої знайте,
Хорошими людьми вироста
йте!
Ваші права
у ваших руках!                               
Всіляких гараздів усім вам  




                                    КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ






                              ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЗАХОДУ ПО ОХОРОНІ ПРАЦІ
https://drive.google.com/file/d/1IsAG9A8btVd5cm4rG3c_cTC_TsS1izo4/view?usp=sharing

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Сьогодні річниця катастрофи на Чорнобильській атомній станціі,яка трапилася 26.04.1986 року. Виховна бесіда з вихованцями гуртків "Пі...